DENİZ DİBİ TEMİZLİĞİ GÜMÜŞLÜK’TE DEVAM ETTİ
24.06.2026
Bodrum Belediyesi tarafından
denizlerin korunmasına dikkat çekmek amacıyla sürdürülen, Deniz Dibi Temizliği Bodrum’un
Gümüşlük Mahallesinde gerçekleştirildi.
12 yıldır
“Denize En Çok Mavi Yakışır” sloganıyla düzenlenen ve her hafta farklı bir
mahallede gerçekleştirilen deniz dibi temizliğinin bu haftaki etabı Gümüşlük’te
yapıldı. Etkinliğe Bodrum Belediye Başkanı Tamer Mandalinci’yi temsilen Meclis
Üyeleri Candan Topdemir ile İlknur Ülküm Seferoğlu, belediye personeli,
gönüllüler ve vatandaşlar katıldı.
Deniz Dibi
Temizliği etkinliği kapsamında belediye personelinden oluşan gönüllü dalış
ekibi ve Green Rangers gönülllü dalış ekibi tarafından Gümüşlük koyunda deniz
dibi temizliği yapıldı. Yürütülen çalışmalarda denizden yaklaşık 250 kilogram
atık çıkarıldı. Toplanan atıklar arasında özellikle tek kullanımlık cam ve
plastik şişeler, metal parçaları, balıkçılık malzemeleri ve çeşitli atıklarla
birlikte çıkan güneş paneli dikkat çekti.
Atıklar, çevre
bilincine dikkat çekmek amacıyla Gümüşlük sahilinde sergilendikten daha sonra
Konacık Mahallesinde bulunan 1. Sınıf Atık Getirme Merkezi’ne götürüldü.
Denizlerin
korunmasına katkı sağlamak ve çevre farkındalığını artırmak amacıyla düzenlenen
Deniz Dibi Temizliği etkinliği, 1 Temmuz Çarşamba günü Gümbet Mahallesinde devam
edecek.